ALGEMENE VOORWAARDEN
Onder de algemene voorwaarden verstaan we twee geldende hoofdrubrieken al hieronder vermeldt.
- Algemene Gebruikersvoorwaarden
- Leden Voorwaarden
ALGEMENE GEBRUIKERSVOORWAARDEN - 1
1. Welkom bij de Algemene Gebruiksvoorwaarden van 4 People Communications.
4 People Communications is de rechtmatige eigenaar van de Website & Mobile Applicatie www.Voor-Delen.nl
Deze gebruiksvoorwaarden zijn met ingang van 01 januari 2018 van toepassing op ieder gebruik van de Website & Mobile Applicaties van 4 People Communications als www.Voor-Delen.nl (De Website & Mobile Applicatie zowel via uw computer als via mobiele apparatuur of enige andere software applicatie), De Website & Mobile Applicaties en alle de diensten die door 4 People Communications worden aangeboden en op alle overeenkomsten die 4 People Communications aangaat voor het gebruik van de Website & Mobile Applicaties en de diensten.
2. Akkoord Gebruikers Voorwaarden Door het bezoeken van onze Website & Mobile Applicatie gaat u akkoord met deze Gebruiksvoorwaarden. 4 People Communications raadt iedereen die gebruik maakt van de Website & Mobile Applicatie of van een van deze diensten (een "Gebruiker") aan, deze Gebruiksvoorwaarden vooraf te lezen. 4 People Communications kan deze Gebruiksvoorwaarden van tijd tot tijd wijzigen. Wij raden u dan ook aan ze regelmatig te lezen.
3. Bescherming van uw privacy
In ons Privacy beleid wordt uitgelegd hoe we omgaan met uw persoonlijke gegevens en hoe we uw privacy beschermen wanneer u onze Website & Mobile Applicatie gebruikt.
4. Minderjarigen
De diensten van 4 People Communications zijn slechts toegankelijk voor minderjarige Gebruikers indien zij daarvoor toestemming hebben gekregen van hun wettelijke vertegenwoordiger of het in het maatschappelijk verkeer gebruikelijk is dat een bepaalde minderjarige van deze leeftijd de betreffende handeling zelfstandig verricht.
5. Niet toegestaan gebruik van de Website & Mobile Applicatie
De inhoud van de Website & Mobile Applicatie mag door de Gebruiker niet worden gekopieerd, gereproduceerd en/of openbaar gemaakt worden behoudens RSS feeds voor persoonlijk gebruik en/of nieuwsberichten. Hiermee wordt bijvoorbeeld bedoeld gebruik in persoonlijke web-blogs of andere persoonlijke Website & Mobile Applicaties. Het is de Gebruiker niet toegestaan de inhoud van de Website & Mobile Applicatie te wijzigen, anders dan beschreven in deze Gebruiksvoorwaarden.
Het is de Gebruiker niet toegestaan om persoonsgegevens van Gebruikers die een account en Item plaatsen op de Website & Mobile Applicatie ("Item Initiator") (waaronder e-mailadressen en telefoonnummers) te verzamelen en/of Item initiator te benaderen voor het aanbieden van eigen producten en/of diensten.
Op de databank met Item s rust het databankrecht van 4 People Communications. Dit houdt onder meer in dat het de Gebruiker niet is toegestaan een substantieel gedeelte van de inhoud van de databank met Item s op te vragen en te hergebruiken en/of niet-substantiële delen van de inhoud van de databank met Item s herhaald en systematisch op te vragen en te hergebruiken in de zin van de Databankenwet, tenzij aan de bovengenoemde uitzondering voor persoonlijk gebruik en/of nieuwsberichten is voldaan. Ook is het de Gebruiker niet toegestaan om hyperlinks naar Item s op een andere Website & Mobile Applicatie weer te geven, tenzij hiervoor voorafgaande schriftelijke toestemming van 4 People Communications is verkregen, of tenzij aan de bovengenoemde uitzondering voor persoonlijk gebruik en/of nieuwsberichten is voldaan.
Tenzij 4 People Communications daarvoor toestemming heeft gegeven (bijvoorbeeld in het geval van API partners), is het niet toegestaan om Item s op de Website & Mobile Applicatie te plaatsen via een geautomatiseerd systeem, of op enige andere wijze dan via de ‘Plaats Item ’ knop.
Het is niet toegestaan om Item s namens of in opdracht van derden te plaatsen, tenzij 4 People Communications daarvoor toestemming heeft gegeven (bijvoorbeeld in het geval van API partners).
6. Misbruik van de Website & Mobile Applicatie en de gevolgen hiervan
Voor uw veiligheid en om misbruik tegen te gaan worden e-mailadressen afgeschermd door 4 People Communications . Uw reactie op een Item en eventuele vervolgberichten tussen geïnteresseerde en item initiator worden via de servers van 4 People Communications verzonden.
Voor het melden van illegale en inbreuk makende Item s, beledigende inhoud en andere problemen verzoeken wij u gebruik te maken van het Meld aan 4 People Communications zo kunnen wij er samen voor zorgen dat de site zo schoon en veilig mogelijk blijft. Klachten omtrent oplichting kunt u melden via ons Contactformulier.
Indien wij aanwijzingen en/of klachten van andere gebruikers ontvangen of om andere redenen van mening zijn dat een bepaalde Gebruiker niet handelt in overeenstemming met de wet en/of de Gebruiksvoorwaarden en/of het Privacy beleid, dan kunnen wij – indien wij daartoe aanleiding zien – om veiligheidsredenen en ter bescherming van onze gebruikers onder meer de onderstaande maatregelen treffen. 4 People Communications kan deze maatregelen ook treffen indien u op onredelijke wijze gebruik maakt van de Website & Mobile Applicatie, bijvoorbeeld indien uw gebruik andere gebruikers hindert of de goede werking van de Website & Mobile Applicatie verstoort:
a. 4 People Communications kan de desbetreffende Gebruiker uitsluiten van de diensten van 4 People Communications of bepaalde functionaliteiten voor deze Gebruiker beperken. U kunt hier denken aan bijvoorbeeld schorsing van de account van de betreffende Gebruiker, het verwijderen van beoordelingen, het beperkt kunnen plaatsen van Item s of reacties; en/of
b. 4 People Communications kan een of meerdere Item s van de Gebruiker verwijderen zonder restitutie van het door Gebruiker betaald bedrag.
4 People Communications kan in het kader van de bovengenoemde maatregelen de persoonsgegevens van de betrokkenen verwerken. Indien daartoe aanleiding is kan 4 People Communications binnen de grenzen van de wet, de persoonsgegevens van de betrokkenen doorgeven, bijvoorbeeld aan de politie. Hoe dit in zijn werk gaat staat verder omschreven in ons Privacy beleid.
7. Wij geven geen garanties
Wij kunnen u niet garanderen dat onze diensten altijd zullen voldoen aan uw verwachtingen. Ook kunnen wij niet garanderen dat de Website & Mobile Applicatie foutloos functioneert en/of dat een continue en/of veilige toegang tot de Website & Mobile Applicatie of delen daarvan kan worden verkregen.
Alle informatie en getallen op de Website & Mobile Applicatie zijn onder voorbehoud van spel- of typefouten.
8. Beperking aansprakelijkheid 4 People Communications
Wij sluiten, voor zover wettelijk toegestaan is, aansprakelijkheid uit voor alle schade die een Gebruiker lijdt door
(i) gebruik van de diensten van 4 People Communications ;
(ii) het niet of niet veilig beschikbaar zijn van de Website & Mobile Applicatie of delen daarvan;
(iii) onjuiste informatie op de Website & Mobile Applicatie;
(iv) afname van diensten van derden of gebruik van gekochte producten via de Website & Mobile Applicatie; of
(v) wijzigingen in de diensten van 4 People Communications of wijzigingen in of op de Website & Mobile Applicatie.
Indien wij om wat voor reden dan ook toch aansprakelijk zijn, dan is onze aansprakelijkheid beperkt tot maximaal a) de totale vergoeding die de Gebruiker aan 4 People Communications heeft betaald gedurende de 6 maanden voorafgaand aan de handeling waardoor de aansprakelijkheid is ontstaan, of (b) € 150, al naar gelang wat hoger is.
9. Wijzigingen van de diensten en de Website & Mobile Applicatie
4 People Communications kan de Website & Mobile Applicatie of delen daarvan te alle tijden wijzigen. Tevens kunnen wij te alle tijden onze diensten wijzigen of beëindigen. Wij zullen ernaar streven om een dergelijke wijziging of beëindiging binnen een redelijke termijn aan te kondigen voordat deze wordt doorgevoerd.
10. Website & Mobile Applicaties en diensten van derden
De Website & Mobile Applicatie bevat verwijzingen naar de Website & Mobile Applicaties van derden (bijvoorbeeld door middel van een hyperlink of banner). 4 People Communications heeft geen enkele zeggenschap of invloed op de inhoud van deze Website & Mobile Applicaties. Op deze Website & Mobile Applicaties gelden de (privacy)regels van die betreffende Website & Mobile Applicatie. Indien u vragen over deze regels van Website & Mobile Applicaties van derden heeft, dan verwijzen wij u graag naar hun desbetreffende Website & Mobile Applicaties. Dit geldt ook voor het gebruiken van de diensten van externe dienstverleners, zoals van betaaldiensten van derden. Het gebruik van deze diensten zal dan onder de (privacy)regels van de desbetreffende dienstverlener vallen.
11. Klachtenregeling
Klachten over de dienstverlening van 4 People Communications kunt u indienen door middel van het contactformulier. Klachten dienen binnen bekwame tijd nadat u een gebrek in de dienstverlening heeft geconstateerd te worden ingediend, waarbij een termijn van 2 maanden in ieder geval tijdig zal zijn. Klachten dienen volledig en duidelijk omschreven te worden ingediend. Wij zullen ernaar streven binnen 14 dagen na het indienen van de klacht te reageren. In geval dit niet mogelijk is, zullen wij u binnen 14 dagen na het indienen van de klacht een indicatie geven van de termijn van beantwoording
12. Overige bepalingen
4People Communications is gevestigd te Nuenen in Nederland. 4People Communications heeft telefoonnummer +31 (0)40-2847107, BTW nummer NL.1423.61.367.B.011 en is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel Eindhoven onder nummer 17075848.
4People Communications kan de Gebruiksvoorwaarden of delen daarvan te alle tijde wijzigen. 4People Communications zal ernaar streven om een dergelijke wijziging binnen redelijke termijn voor inwerkingtreding aan te kondigen. De wijzingen worden van kracht binnen redelijke termijn nadat deze zijn aangekondigd, of nadat u na de wijziging opnieuw van de Website & Mobile Applicatie en/of de diensten van 4People Communications gebruik heeft gemaakt, al naar gelang wat eerder plaatsvindt.
Indien wij een bepaling in de Gebruiksvoorwaarden niet afdwingen, dan heeft dat niet tot gevolg dat wij afstand doen van het recht dit op een later tijdstip of jegens een andere Gebruiker wel af te dwingen. Afspraken die afwijken van hetgeen is bepaald in de Gebruiksvoorwaarden zijn enkel geldig indien deze schriftelijk door 4 People Communications zijn bevestigd. Indien een of meerdere bepalingen van de Gebruiksvoorwaarden door een bevoegde rechter ongeldig wordt verklaard, dan laat dit de overige bepalingen van de Gebruiksvoorwaarden onverlet.
Kennisgevingen aan 4 People Communications (anders dan inzake inbreuk makende of op andere wijze onrechtmatige Item s) kunnen worden gericht aan 4 People Communications Nuenderbeekselaan 13 5673 RC te Nuenen in Nederland. Kennisgevingen aan Gebruikers zullen worden gestuurd naar het opgegeven e-mail adres, of per aangetekende post ingeval hiertoe aanleiding is en een adres beschikbaar is. Kennisgevingen gedaan per aangetekende post zullen worden geacht te zijn ontvangen 5 (vijf) werkdagen na de datum van verzending.
4 People Communications is te allen tijde gerechtigd om haar rechten en verplichtingen uit de overeenkomsten die betrekking hebben op de diensten van 4 People Communications over te dragen aan een van haar groepsvennootschappen. Gebruikers zullen hierover worden geïnformeerd.
Deze Gebruiksvoorwaarden vormen de hele overeenkomst tussen 4 People Communications en u en vervangen alle eerdere overeenkomsten. De overeenkomsten die volgen uit alle diensten van 4 People Communications en de Gebruiksvoorwaarden worden beheerst door Nederlands recht. In het geval van een geschil voortvloeiend uit deze overeenkomsten of uit de Gebruiksvoorwaarden, zal enkel de rechtbank te ‘s-Hertogenbosch bevoegd zijn, tenzij het geschil is voorgelegd aan de Stichting Geschillencommissies Consumentenzaken. Indien de Gebruiker handelt als consument (een natuurlijk persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf), dan heeft deze Gebruiker verder de optie om binnen een maand nadat 4 People Communications zich op de bevoegdheid van de rechtbank ‘s-Hertogenbosch beroept, voor beslechting van het geschil door de volgens de wet bevoegde rechter te kiezen.
II Regels voor het plaatsen van Items
1. 4 People Communications Item platform
4 People Communications hen haar platform waar een initiator Items kan plaatsen en een Gebruiker deze Item s kan bekijken en direct niet zichtbaar op kan reageren via interne mailsysteem naar item initiator.
4 People Communications is geen partij bij de overeenkomst en de inhoudelijke communicatie die tussen een item initiator en een Gebruiker tot stand komt. Item initiators en Gebruikers dienen onderlinge geschillen zelf op te lossen.
2. Algemene regels voor het plaatsen van een Item op de Website & Mobile Applicatie
2.1 Item s die door een Item initiator op de Website & Mobile Applicatie worden geplaatst, dienen aan onderstaande algemene regels te voldoen.
2.2 Het opmaken van een Item :
a. In iedere Item voor producten mag maar één concreet item onderwerp worden aangeboden of worden gezocht.
b. Elke titel en elke tekst van een Item dienen een omschrijving van het aangeboden of gezochte product of de aangeboden of gezochte dienst te bevatten.
c. Titels en teksten van Item s mogen alleen in het Nederlands of in het Engels zijn opgesteld.
d. Het is niet toegestaan om gratis Item s meer dan één keer op de Website & Mobile Applicatie te plaatsen. Het is niet toegestaan om gelijktijdig meerdere identieke Item s op de Website & Mobile Applicatie online/ geplaats te hebben. Het is niet toegestaan om hetzelfde object of dezelfde dienst in meer dan één Item tegelijk op de Website & Mobile Applicatie aan te bieden. Het is niet toegestaan om met gebruik van meer dan één account meerdere identieke Item s of meerdere Item s voor hetzelfde object of dezelfde dienst te plaatsen.
e. Indien een Item voor het einde van de initiële Item periode (of een verlenging van de Item periode) van de Website & Mobile Applicatie wordt verwijderd, is het niet toegestaan om binnen de resterende looptijd van de oorspronkelijke Item periode een identieke Item of een Item voor hetzelfde object of dezelfde dienst te plaatsen, tenzij daarvoor een gegronde reden bestaat (bijvoorbeeld het per ongeluk verwijderen van de Item of wanneer de samenwerking onverwacht niet is doorgegaan).
f. Iedere Item dient in de best bijpassende rubriek te worden geplaatst..
2.3 Item inhoud die niet is toegestaan:
a. De titel en de tekst van de Item mogen niet misleidend, onnauwkeurig of onjuist zijn. De titel en de tekst dienen het product dat ter verkoop wordt aangeboden of de dienst die wordt aangeboden juist en helder te beschrijven.
b. Een Item mag in ieder geval geen discriminerende, pornografische, beledigende of en bedreigende of opruiende inhoud bevatten. Ook mag de inhoud geen politieke boodschappen en persoonsgegevens van derden bevatten of in strijd zijn met de openbare orde of de goede zeden.
c. Het is niet toegestaan een Item te plaatsen met als enige doel het direct of indirect promoten van een bedrijf of met commerciële doeleinden als verkoop van producten of diensten, behalve geselecteerd en geplaatst partners door 4 People Communications.
d. Het is niet toegestaan om foto’s bij een Item te plaatsen die geen betrekking hebben op het aangeboden product of de aangeboden dienst.
e. In Items mogen geen enkel website worden vermeld of links naar website worden opgenomen, Het is niet toegestaan om websites te vermelden of links naar website op te nemen die geheel of gedeeltelijk gevuld zijn met links naar Item website naar Items die met name gericht zijn op het verwerken van Item -inkomsten door het genereren van kliks.
f. Het is niet toegestaan om Item s te plaatsen, die enkel zijn geplaatst om kliks op een bepaalde website te genereren.
2.4 Illegale of onrechtmatige Items, producten of diensten
Het is niet toegestaan producten aan te bieden die illegaal of onrechtmatig zijn of waarvan de handel is verboden. Het is ook niet toegestaan om diensten aan te bieden waarvan de uitvoering illegaal of onrechtmatig is of zonder vergunning volgens Europees recht.
Zowel Item initiator als Gebruiker dienen zelf altijd goed op te letten bij het aanbieden van en reageren op producten en diensten. Item initiators en Gebruikers worden geacht zelf de wet- en regelgeving op het gebied van het desbetreffende product of dienst en uitingen te kennen. Wij raden u aan om bij twijfel nadere inlichtingen of advies in te winnen, bijvoorbeeld op de Website & Mobile Applicatie van de desbetreffende toezichthouder. Ook hierover bevat de lijst met verdachte of verboden producten of diensten suggesties.
2.5 Geen inbreuk op intellectueel eigendomsrechten van derden
a. Het is niet toegestaan om een product in een Item op te nemen dat inbreuk maakt op intellectuele eigendomsrechten van derden. Dit houdt onder andere in dat het niet is toegestaan om een product aan te bieden dat
(i) inbreuk maakt op het auteursrecht van een andere partij, zoals het auteursrecht op software of muziek, of een film, of op een schilderij of een foto die door een andere partij is gemaakt, zonder toestemming van die andere partij;
(ii) inbreuk maakt op het merkenrecht van een andere partij, zoals een artikel met daarop een logo van die andere partij dat zonder toestemming is geplaatst; of
(iii) inbreuk maakt op het modelrecht van een andere partij, zoals een tas die is nagemaakt zonder toestemming van die andere partij.
b. In de titel en tekst van de Item mag slechts de merknaam van het product worden gebruikt dat in de Item wordt aangeboden of gevraagd.
c. In de titel of de tekst van de Item mag alleen de handelsnaam worden gebruikt van de onderneming waarvan het betreffende product of de betreffende dienst afkomstig is. Het noemen van handelsnamen behorende bij producten of diensten die niet in de Item worden aangeboden is niet toegestaan.
d. Het product mag alleen in de tekst van de Item met andere producten worden vergeleken en niet in de titel. De vergelijking mag op geen enkele wijze verwarring scheppen over de oorspronkelijke herkomst van het product. Bij de vergelijking mag geen merknaam behorende bij het andere vergelijkbare product worden genoemd.
e. Het is niet toegestaan een disclaimer in de Item op te nemen met betrekking tot de echtheid van het product dat in de Item wordt aangeboden. Item initiators dienen zich ervan te vergewissen dat hun producten echt zijn en verhandeld mogen worden, alvorens ze aan te bieden op de sites van 4People Communications .
3. Het plaatsen van een Item
3.1. Item plaatsen
Een Item initiator plaatst zijn Item via de knop 'plaats Item ' op de Website & Mobile Applicatie. Voordat een Item initiator een Item kan plaatsen dient hij eerst in te loggen.
Bij het aanmaken van een gebruikersaccount is het niet toegestaan om een adverteerdernaam te kiezen die een [url] of een gedeelte van een [url] bevat.
Het is niet toegestaan om uw inloggegevens aan derden te verstrekken. Het is niet toegestaan om inloggegevens van derden te gebruiken voor het plaatsen van Item s.
3.2. Totstandkoming Item overeenkomst tussen 4 People Communications en Item initiator.
a. Nadat de Item initiator heeft ingelogd, kan hij via de button 'Plaats Item ' een Item aanmaken. Tijdens het aanmaken van de Item is het Item zichtbaar voor de item initiator alleen tot men. De Item initiator kan de Item naar aanleiding van dit voorbeeld wijzigen. Na het zien van het voorbeeld kan op de button ‘verzenden’ worden geklikt. Hiermee komt de Item overeenkomst (de "Item overeenkomst") tussen 4 People Communications en de Item initiator bij gratis Item s tot stand. Bij betaalde Item s komt de Item overeenkomst tot stand op het moment dat de betaalprocedure op de Website & Mobile Applicatie is doorlopen.
b. 4 People Communications bewaart geen gegevens en foto’s van iedere Item na verwijdering van de Item(s) of account .
3.3. Periode dat een Item op de Website & Mobile Applicatie blijft staan
Item s waarvoor geen bijzondere regels gelden blijven tenminste 28 dagen op de Website & Mobile Applicatie staan, mits aan de daarvoor geldende (betalings-)voorwaarden is voldaan en de Item initiator het Item niet zelf verwijdert. Voor Item s waarvoor bijzondere regels gelden, zult u de voorwaarden op onze Website & Mobile Applicatie te zien krijgen, voor het plaatsen van uw Item .
Indien het product of dienst dat in de Item wordt aangeboden, wordt uitgevoerd of verkocht, dient de Item te worden verwijderd. Bij uitvoering of verkoop van de dienst of het product dat in de Item wordt aangeboden eindigt de Item overeenkomst tussen u en 4 People Communications , en is 4 People Communications haar verplichtingen onder de Item overeenkomst volledig nagekomen.
3.4. Opvallen
Bij het opmaken van de Item heeft de Item initiator de mogelijkheid om zijn Item te laten 'opvallen', 'omhoog te plaatsen', etc. De regels hiervoor zijn beschreven op de bijbehorende webpagina's.
3.5 Betaling door middel van een doorlopende SEPA machtiging.
Indien u aan 4 People Communications een doorlopende (SEPA) machtiging voor het incasseren van door u aan 4 People Communications verschuldigde bedragen heeft verstrekt, zullen wij, voordat wij een bedrag van de opgeven bankrekening incasseren, u hiervan uiterlijk één dag van te voren per e-mail op de hoogte brengen.
4. Ontbindingsrecht
4.1 Op het plaatsen van een Item kan in bepaalde gevallen het ontbindingsrecht zoals bedoeld in artikel 6:230o BW van het Burgerlijk Wetboek van toepassing zijn.
4.2 Het ontbindingsrecht is in ieder geval niet van toepassing op Item s die op grond van het bepaalde in de Gebruiksvoorwaarden (waaronder op grond van Hoofdstuk I, artikel 6) (i) van de Website & Mobile Applicatie zijn verwijderd of (ii) zijn geplaatst door Gebruikers die zijn uitgesloten van de diensten van 4 People Communications of waarvoor bepaalde beperkingen gelden.
4.3 Tenzij anders overeengekomen gaat u ermee akkoord dat een Item direct, tijdens de wettelijke ontbindingstermijn, wordt geplaatst. Dit heeft gevolgen voor een eventueel van toepassing zijnd ontbindingsrecht. U verklaart tevens dat u afstand doet van een eventueel van toepassing zijnd ontbindingsrecht, zodra 4 People Communications de Item overeenkomst is nagekomen.
4.4 Indien het in artikel 4.1 bedoelde ontbindingsrecht van toepassing is op de door u geplaatste Item dan gaat u ermee akkoord dat indien u gebruik maakt van uw ontbindingsrecht, u aan 4 People Communications een evenredige vergoeding verschuldigd bent voor de door 4 People Communications geleverde diensten. In bepaalde gevallen zal deze evenredige vergoeding worden berekend op basis van het aantal dagen dat bij uw gebruik van uw ontbindingsrecht resteert van de overeengekomen Item periode en/of het gemiddeld aantal biedingen op producten of diensten voor Item s in dezelfde rubriek, zoals door 4 People Communications van tijd tot tijd wordt vastgesteld.
4.5 Indien u gebruik maakt van het ontbindingrecht zal 4 People Communications de prijs van de dienst, verminderd met een evenredige vergoeding, binnen 14 dagen na uw ontbindingsverzoek aan u terugbetalen. Hier meer informatie over de uitoefening van het ontbindingsrecht voor overeenkomst op afstand/
Als u een consument bent, hebt u onder bepaalde omstandigheden het recht om de tussen u en Marktplaats gesloten overeenkomst te ontbinden. Hieronder vindt u meer informatie over het ontbindingsrecht en over hoe u dit recht kunt uitoefenen.
Wanneer heb ik het recht om te ontbinden, en binnen welke termijn moet ik ontbinden?
Het ontbindingsrecht is van toepassing op bepaalde overeenkomsten voor diensten (zoals het automatisch verlengen van advertenties) wanneer de dienst door 4 People Communications nog niet volledig is uitgevoerd.
De ontbindingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop uw overeenkomst met 4 People Communications is gesloten.
Het ontbindingsrecht is niet van toepassing in de volgende situaties:
• De dienst wordt naar zijn aard direct volledig door 4 People Communications uitgevoerd (bijvoorbeeld: het omhoogplaatsen van een Iteme of ingeval u het door u geadverteerde product heeft verkocht), indien de uitvoering van de overeenkomst is begonnen met uw instemming;
• Levering van digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd, als de uitvoering is begonnen met uw uitdrukkelijke voorafgaande toestemming.
Hoe oefen ik mijn ontbindingsrecht uit?
U kunt het ontbindingsrecht uitoefenen door ons een ondertekende verzoek per e-mail te sturen naar 4 People Communications. We moeten uw ondubbelzinnige verklaring om uw ontbindingsrecht uit te oefenen ontvangen voordat de ontbindingstermijn van 14 dagen is verstreken.
Wat gebeurt er als ik mijn ontbindingsrecht uitoefen?
Indien u ervoor kiest om uw ontbindingsrecht uit te oefenen, dient u de overeengekomen diensten te stoppen en dit kenbaar te maken via bovenstaand formulier. U heeft recht op een evenredige vergoeding van het bedrag dat wij reeds van u hebben ontvangen, gebaseerd op een combinatie van het resterende aantal dagen van de advertentie en het gemiddelde aantal leads voor vergelijkbare 4 People Communications diensten (zoals van tijd tot tijd vastgesteld door 4 People Communications). We betalen u dit bedrag in ieder geval uiterlijk 14 dagen na de dag waarop wij uw beslissing om de overeenkomst te ontbinden ontvingen.
Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins instemt. Voor deze terugbetaling worden geen kosten in rekening gebracht.
5. Biedingen en onderlinge afspraken zijn niet bindend
5.1. Tenzij in deze Gebruiksvoorwaarden anders is geregeld, is een bod op een product of dienst in een Item niet bindend. Een Item initiator is niet verplicht een dergelijk (redelijk) bod te accepteren. Indien een dergelijk bod door een Item initiator wordt geaccepteerd, verplicht dit de bieder niet tot aankoop.
5.2. Indien de Item vanwege het verlopen van de plaatsingstermijn of om een andere reden wordt verwijderd, zullen de bijbehorende contacten ook worden verwijderd.
5.3. Het is niet toegestaan biedingen bij Items te plaatsen.
6. Regels voor het aanbieden van de prijs/betaalmethoden in een Item
6.1. Een Item initiator mag een Gebruiker in een Item niet verplichten om bepaalde betaalmethoden te gebruiken.
6.2. Het is een Item initiator niet toegestaan om in het prijsveld van de Item alleen een deel van de prijs te vermelden.
6.3. Item initiators die als ondernemer hun goederen en diensten aan particulieren aanbieden, zijn op basis van artikel 38 van de Wet op de omzetbelasting verplicht prijzen inclusief btw aan te geven in een Item .
7. Melden van illegale of inbreukmakende Item s aan 4 People Communications
7.1. Meldingen van Item s in strijd met de Gebruiksvoorwaarden
a. Een melding van Inbreuk kan alleen worden gebruikt door houders van intellectuele eigendomsrechten of hun gemachtigden en wettelijke instanties (zie meer hierover onder 6.2). Item s die op andere wijze in strijd zijn met de Gebruiksvoorwaarden, zoals Item s waarin illegale producten worden aangeboden of die smadelijke inhoud hebben, kunnen worden gemeld per e-mail aan 4 People Communications.
b. Misbruik van het Meld aan 4 People Communications wordt gezien als een handeling in strijd met de Gebruiksvoorwaarden en kan ertoe leiden dat wij de onder hoofdstuk I, artikel 6 beschreven maatregelen jegens de betrokken melder treffen.
7 .2. Meldingen ingeval van inbreuk op intellectuele eigendomsrechten
a. Het melden van inbreuk is bedoeld om ervoor te zorgen dat in Items aangeboden producten geen inbreuk maken op het auteursrecht, het merkrecht of andere intellectuele eigendomsrechten van derden.
b. Rechthebbenden kunnen melding maken van een Item die inbreuk maakt op hun rechten, en een verzoek indienen voor de verwijdering van deze Item door een onderbouwende e-mail te versturen naar 4 People Communications te sturen volgens de instructies. Als dit ontvangen is en nagetrokken is zal 4 People Communications zal de betreffende Item worden verwijderd.
c. De toetsing en vraag om bewijsstukken is als doel te verzekeren dat de partij die de Item meldt, de rechthebbende zelf is of door de rechthebbende officieel is gemachtigd. Tevens moet die informatie ons in staat stellen de Item die moet worden verwijderd te identificeren.
8. Wij geven geen garanties
8.1. Item initiators en Gebruikers dienen zelf voldoende onderzoek te verrichten en zich voldoende te laten informeren voordat zij een Item op de Website & Mobile Applicatie plaatsen. Wij voeren geen controle uit op de kwaliteit van de inhoud van de Item , de veiligheid of de rechtmatigheid van de geadverteerde producten of diensten, de juistheid van de aanbiedingen, de bevoegdheid van Item initiators om producten te verkopen of diensten aan te bieden en/of de bevoegdheid van Gebruikers om producten te kopen of de diensten af te nemen. 4 People Communications geeft daarover geen garantie.
8.2. 4 People Communications kan u ook niet garanderen dat de producten of diensten die door Adverteerders op de Website & Mobile Applicatie worden aangeboden voldoen aan uw verwachtingen.
9. Vrijwaring dienst Item s en beperking aansprakelijkheid 4 People Communications
9.1. Iedere Gebruiker vrijwaart 4 People Communications voor aanspraken van derden met betrekking tot schade geleden door;
(i) het aangaan van een overeenkomst op basis van een Item ,
(ii) het gebruik van via de Website & Mobile Applicatie gekochte producten; en
(iii) het gebruik van via de Website & Mobile Applicatie aangeboden diensten; en
(iv) het (beweerdelijk) inbreukmakende en/of anderszins onrechtmatige karakter van de (inhoud van de) Item en/of het geleverde product.
9.2. De voorwaarden voor de beperking van de aansprakelijkheid van 4 People Communications zijn opgenomen hoofdstuk I, artikel 8.
10. Wijzigingen
10.1. 4 People Communications kan de Website & Mobile Applicatie of delen daarvan, waaronder de Item duur, verlengingsmogelijkheden, de indeling van de groepen en rubrieken, de indeling van de Website & Mobile Applicatie en zoekopties, te allen tijde en naar eigen inzicht wijzigen. Wij zullen ernaar streven om een dergelijke wijziging aan te kondigen binnen redelijke termijn voordat deze worden doorgevoerd.
10.2. 4 People Communications kan de prijzen van de betaalde Item s te allen tijde wijzigen. Indien tijdens de looptijd van een Item overeenkomst een prijsverhoging plaatsvindt die meer bedraagt dan het CBS consumentenprijsindex cijfer, dan heeft de Item initiator het recht deze Item overeenkomst te beëindigen.
11. De Item kan ook elders worden gepubliceerd
11.1. 4 People Communications kan de Item en de inhoud daarvan gebruiken voor eigen publiciteitsdoeleinden. Dit houdt onder andere in dat een Item of een gedeelte daarvan door ons via andere distributiekanalen kan worden getoond, zoals op Website & Mobile Applicaties die deel uitmaken van Website & Mobile Applicaties van derden, in gedrukte media of op televisie.
11.2. Door het plaatsen van een Item verstrek je 4 People Communications automatisch een kosteloze, wereldwijde, onherroepelijke, sub-licentieerbare en overdraagbare licentie om de Item en/of (delen van) de inhoud daarvan te gebruiken, te verveelvoudigen, te verspreiden en openbaar te maken (en aan derden toe te staan om te gebruiken en verveelvoudigen) voor marketing-, promotie- en/of Item doeleinden. Je garandeert dat je bevoegd bent deze licentie te verstrekken.
11.3. Wij kunnen voor publiciteitsdoeleinden derde partijen toegang verschaffen tot een Item om het hun mogelijk te maken deze en andere Item s te promoten op Website & Mobile Applicaties van derden, via e-mail en door middel van andere kanalen. Deze promoties kunnen (delen van) de Item bevatten.
11.4. De opmaak van Item s kunnen dusdanig gewijzigd worden dat de Item s toegankelijk zijn vanaf mobiele apparatuur of andere software applicaties van derden.
11.5. De Website & Mobile Applicatie bevat verwijzingen (bijvoorbeeld door middel van een hyperlink of banner) naar de Website & Mobile Applicaties van derden. Deze verwijzingen kunnen ook worden geplaatst in of naast een Item . 4 People Communications heeft geen enkele zeggenschap of invloed op de inhoud en het beleid van deze Website & Mobile Applicaties. Op deze Website & Mobile Applicaties gelden de (privacy)regels van die betreffende Website & Mobile Applicatie.
Geldend volgens de gedeponeerde algemene voorwaarde van 4 People Communications bij de Kamer van Koophandel te Eindhoven in Nederland.
LEDEN VOORWAARDEN - 2
Voor-Delen Leden Voorwaarden zijn geldend voor het lidmaatschap een Voor-Delen Vitale Community en de VoorDelen App & Card!
1. Algemeen
1.1
De algemene voorwaarden (hierna: ‘Leden Voorwaarden’) zijn van toepassing op alle aanbiedingen, lidmaatschappen, overeenkomsten en leveringen van producten en/of diensten, waaronder de Voor-Delen Lidmaatschap, door 4People Communications aan haar klanten.
1.2
4People Communications is gevestigd aan de Nuenderbeekselaan 13, te 5673 RC Nuenen (hierna: ‘Voor-Delen’).
1.3 Door het bestellen van de Voor-Delen Lidmaatschap voor de vitale community en/of de Voor-Delen App & Card (hierna: “Voor-Delen Lidmaatschap”) sluit u een overeenkomst met Voor-Delen.
1.4
De persoon die het lidmaatschap aangaat dient minimaal 18 jaar te zijn en woonachtig te zijn in Nederland.
1.5
Voor-Delen is gerechtigd om de geldigheid van de Voor-Delen Lidmaatschap waarvoor het Lidmaatschap is aangegaan, op ieder moment te blokkeren, indien u zich heeft gedragen in strijd met het bepaalde in deze Leden Voorwaarden en/of de wet en/of op een andere wijze die een dergelijke maatregel rechtvaardigt. Alsdan is zij na stopzetting niet verplicht nog enige prestatie uit te voeren. Het Lid heeft in dat geval geen recht op restitutie van het vooruitbetaalde lidmaatschapsgeld.
1.6
Voor-Delen behoudt zich het recht voor om wijzigingen aan te brengen in deze Leden Voorwaarden. Check deze Leden Voorwaarden daarom regelmatig. Van deze wijziging wordt kennisgegeven op www.Voor-Delen.nl.
2. Lidmaatschap op de Voor-Delen Lidmaatschap
2.1
Om gebruik te kunnen maken van de via www.Voor-Delen.nl door derde partijen (hierna: ‘Partners’) aangeboden kortingen en overige diensten, moet de gebruiker (hierna: ‘Lid’) zichzelf registreren bij Voor-Delen.
2.2
De gebruiker is gehouden het registratieformulier van Voor-Delen naar waarheid in te vullen. Direct na registratie ontvangt het Lid een unieke login code, alleen geldend voor Lid. Hiermee kan het Lid gebruik kan maken van door Partners via Voor-Delen aangeboden kortingen en overige diensten door in te loggen via het platform www.Voor-Delen.nl.
2.3 48 uur na registratie zet Voor-Delen de procedure in gang waardoor Lid binnen 12
werkdagen na registratie de gepersonaliseerde fysieke Voor-Delen Lidmaatschap ontvangt, alsmede het op de inschrijfpagina niet voor restitutie vatbare welkomstgeschenk.
2.4
Uw recht om tegen betaling en onder de in deze Leden Voorwaarden en in de overeenkomst genoemde condities gebruik te mogen maken van de Voor-Delen Lidmaatschap, waaronder uitdrukkelijk tevens begrepen de middels login afgeschermde online omgeving op de website www.Voor-Delen.nl, wordt in deze Leden Voorwaarden steeds aangeduid als ‘Lidmaatschap’.
2.5
Een Lidmaatschap kan op ieder gewenst moment ingaan. Een Lidmaatschap is strikt persoonlijk en mag niet door u aan derden worden verstrekt. U bent gehouden om zorgvuldig met het Lidmaatschap om te gaan.
2.6
De kosten voor het Lidmaatschap is afhankelijk van de campagne pagina waarop u hebt besteld en zal terugkomen op door u ontvangen factuur. De kosten bij het verlengen naar 1 jaar, zal altijd 29.95 Euro bedragen (hierna: ‘Lidmaatschapsgeld’).
3. Herroepingsrecht
3.1
Zodra wij uw aanmelding voor de Voor-Delen Lidmaatschap via de website hebben ontvangen sturen wij u per e-mail een bevestiging. In de bevestiging treft u de inlogcodes voor de website www.Voor-Delen.nl aan. Vanaf dat moment komt tussen u en Voor-Delen Lidmaatschap een overeenkomst tot stand en vangt onze dienstverlening direct aan.
3.2
Zodra u van ons de gepersonaliseerde fysieke Voor-Delen Lidmaatschap heeft ontvangen, vangt de wettelijke herroepingstermijn van 14 dagen aan. Dat houdt in dat u vanaf dat moment het recht heeft om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, zoals die op onze website te vinden is, maar bent hiertoe niet verplicht.
3.3
Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Naast de mededeling dient u de door u per post ontvangen Voor-Delen Lidmaatschap en het bijgesloten welkomstgeschenk retour te sturen volgens instructie. Pas na ontvangst en bevestiging daarvan door ons is uw herroeping definitief;
3.4
Als u binnen de wettelijke herroepingstermijn van 14 dagen gebruik maakt van uw recht op herroeping en de overeenkomst ontbindt, betalen wij u het volledige door u aan ons betaalde bedrag terug. Dit bedrag betalen wij, na retour ontvangst van de fysieke Voor-Delen Lidmaatschap e het welkomstgeschenk, onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, aan u terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
4. Duur van het lidmaatschap
4.1
Het Lidmaatschap wordt aangegaan voor de duur van een (1) jaar en wordt daarna – behoudens opzegging (zie artikel 6 van deze Leden Voorwaarden) – telkens automatisch voor onbepaalde tijd verlengd. Deze voorgezette overeenkomst is steeds opzegbaar met inachtneming van 1 maand opzegtermijn. Zie ook artikel 7.
4.2
Bij verlenging van het Lidmaatschap ontvangt het Lid een nieuwe Voor-Delen Lidmaatschap. Het Lidmaatschap gaat in op datum van bestelling.
4.3
Informatie over de looptijd van het Lidmaatschap kunt u vinden in het online profiel (wanneer u bent ingelogd op de site www.Voor-Delen.nl) of kunt u opvragen bij de klantenservice van Voor-Delen via e-mail via service@Voor-Delen.nl.
5. Betaling lidmaatschap en wijze van betaling
5.1
Betaling van het Lidmaatschapsgeld dient voorafgaand aan elke lidmaatschapsperiode te geschieden door middel van automatische incasso of After Pay. De betalingen van het Lidmaatschapsgeld worden bij verlenging van het Lidmaatschap via automatische incasso geïncasseerd van het door u opgegeven rekeningnummer. U dient hiervoor een machtiging aan Voor-Delen af te geven.
5.2
Bij niet, niet-tijdige betaling – waaronder door stornering van de afgeschreven bedragen of wegens een ontoereikend saldo op de aangegeven rekening, of onvolledige betaling, wordt een betalingsherinnering gestuurd. Bij het uitblijven van betaling is Voor-Delen gerechtigd het lidmaatschap eenzijdig en met onmiddellijke ingang te beëindigen, alsmede achterstallige betalingen te vorderen. Voor-Delen kan bij niet, niet-tijdige of onvolledige betaling overgaan tot incassomaatregelen. Voor-Delen zal dan tevens aanspraak maken op betaling van incassokosten. De incassokosten bedragen 15% van het door u verschuldigde bedrag met een minimum van € 40,– .
5.3
Alle Lidmaatschapsgelden zijn in Euro’s en inclusief BTW.
5.4
Voor-Delen heeft het recht eenzijdig de prijs van het Lidmaatschap (zie artikel 2.3 van deze Leden Voorwaarden) te wijzigen, mits het Lidmaatschap sinds de totstandkoming ervan tenminste drie (3) maanden heeft geduurd. Een wijziging van de lidmaatschapsprijs wordt uiterlijk zes (6) weken voordat deze van kracht wordt, op de website www.Voor-Delen.nl gepubliceerd en in de aan de Voor-Delen Lidmaatschap verbonden maandelijkse e-mailing.
5.5
Indien u uw bestelling afrekent via AfterPay (achteraf betalen) gaat u tevens akkoord met de Leden Voorwaarden van AfterPay. Deze kunt in hier vinden: http://www.afterpay.nl/consument-betalingsvoorwaarden.
6. Bezorging
6.1 48 uur nadat de bestelling van het Lidmaatschap heeft plaatsgevonden, wordt door Voor-Delen de Voor-Delen Card aangemaakt en binnen 12 werkdagen na registratie bezorgd op het door u in het registratieformulier van Voor-Delen opgegeven adres.
6.2
Teneinde een ongestoorde voortzetting van de bezorging te kunnen waarborgen, dienen adreswijzigingen uiterlijk vier weken vóór de verhuisdatum aan Voor-Delen te zijn opgegeven via het uw online profiel of via het contact formulier en e-mail service@Voor-Delen.nl. U bent zelf verantwoordelijk voor het doorgeven van uw juiste adres aan Voor-Delen. Bij verlies of diefstal van de Voor-Delen Card kan tegen betaling van een bedrag van € 10 aan Voor-Delen een vervangende card worden verkregen.
6.3
Een nieuw of ander (e-mail)-adres kunt u wijzigen in het online profiel op de website www.Voor-Delen.nl of via e-mail service@Voor-Delen.nl.
7. Opzegging van het lidmaatschap
7.1
Om een Lidmaatschap te beëindigen dient het Lid de Voor-Delen Lidmaatschap minimaal met inachtneming van een (1) maand voor het einde van het eerste lidmaatschapsjaar op te zeggen. Opzegging geschiedt tegen het einde van de looptijd van het eerste lidmaatschapsjaar.
7.2
Na de automatische verlenging van de overeenkomst met onbepaalde tijd, kan het Lidmaatschap op ieder moment worden opgezegd, doch met inachtneming van de opzegtermijn van minimaal een (1) maand. Opzegging geschiedt tegen het einde van de maand. De overeenkomst eindigt dan met ingang van de maand waartegen wordt opgezegd. Voorbeeld: bij opzegging op 11 april eindigt de overeenkomst een maand later op 31 mei.
7.3
Informatie over de looptijd van uw Lidmaatschap staat vermeld in uw profiel in de online omgeving en kan bij de klantenservice van www.Voor-Delen.nl worden opgevraagd via contact formulier of per e-mail service@Voor-Delen.nl.
7.4
Reeds betaalde Lidmaatschapsgelden worden niet gerestitueerd, behalve in het geval van een verlengde overeenkomst voor onbepaalde tijd. Dan ontvangt u naar rato het Lidmaatschapsgeld terug. Na opzegging kan het Lid nog gedurende het lopende Lidmaatschapsjaar gebruik maken van alle voordelen van de Voor-Delen Lidmaatschap.
8. Privacy en Wet Bescherming Persoonsgegevens
8.1
Voor-Delen verwerkt uw persoonsgegevens die u opgeeft bij het aanvragen van het Lidmaatschap. Voor-Delen verwerkt uw persoonsgegevens in overeenstemming met de wet en op behoorlijke en zorgvuldige wijze. Voor-Delen verzamelt uw persoonsgegevens voor de navolgende doeleinden:
(1) voor de totstandkoming en uitvoering van de met u gesloten overeenkomst en om u de overeengekomen diensten, producten en/of informatie aan te bieden, te leveren en deze aan te passen aan uw behoeften en wensen;
(2) om gericht aanbiedingen te doen, zo kan bijvoorbeeld een advertentie worden getoond van een product waarvan Voor-Delen op basis van door haar verwerkte gegevens vermoedt dat het uw interesse heeft. In het kader van de optimalisatie van het doen van de aanbiedingen kan Voor-Delen een profiel van u opstellen;
(3) om u een nieuwsbrief, aanbieding, gebruikersinformatie, servicebericht of andere elektronische boodschap toe te sturen;
(4) om haar websites en bijbehorende technologieën te analyseren, te onderhouden, te beveiligen en te optimaliseren;
(5) om te voldoen aan de op Voor-Delen rustende wet- en regelgeving.
8.2
U heeft ten aanzien van de verwerking van uw gegevens het recht op inzage in de persoonsgegevens en het recht op rectificatie in het geval uw persoonsgegevens niet juist blijken te zijn.
9. Klachten
9.1
U dient klachten over de uitvoering van de overeenkomst zo snel mogelijk na het ontstaan ervan. U dient deze klacht volledig en duidelijk aan Voor-Delen te omschrijven. U kunt een klacht melden via het contact formulier.
10. Aansprakelijkheid
10.1
De totale aansprakelijkheid van Voor-Delen wegens een toerekenbare tekortkoming in de nakoming van een met u gesloten overeenkomst, is beperkt tot vergoeding van de directe schade tot maximaal het bedrag van het Lidmaatschapsgeld in enig jaar. Per jaar is Voor-Delen tegenover een en hetzelfde Lid slechts aansprakelijk tot maximaal viermaal het door het Lid verschuldigde Lidmaatschapsgeld.
10.2
Voor-Delen is niet aansprakelijk voor vermogensschade en/of indirecte schade, waaronder begrepen schade wegens verlies van gebruikstijd, gederfde winst en gemiste besparingen.
10.3
Indien Voor-Delen toerekenbaar tekortschiet in de nakoming van één of meer verplichtingen uit de met u gesloten overeenkomst, bent u verplicht om Voor-Delen schriftelijk in gebreke te stellen en een redelijke termijn te gunnen in alsnog aan haar verplichtingen te voldoen, tenzij nakoming van de verplichtingen reeds blijvend onmogelijk is. In dat geval is Voor-Delen van rechtswege in verzuim.
10.4
Voorwaarde voor het ontstaan van enig recht op schadevergoeding is steeds dat het Lid de schade zo spoedig mogelijk na het ontstaan daarvan schriftelijk aan Voor-Delen meldt.
10.5
Voor-Delen is niet aansprakelijk voor enige door u geleden schade, indien deze is veroorzaakt door een tekortkoming die het gevolg is van overmacht. Overmacht is aanwezig, indien de tekortkoming het gevolg is van buiten de macht van Voor-Delen gelegen omstandigheden, waaronder in ieder geval wordt verstaan: ziekte van personeel van Voor-Delen, tekortkomingen van toeleveranciers en/of transporteurs van Voor-Delen, maatregelen van de overheid (een buitenlandse overheid daaronder begrepen) zoals een vervoers-, import-, of productieverbod, het onbereikbaar zijn van het internet of telefoonlijnen.
11. Partners
11.1
Op de website www.Voor-Delen.nl worden door diverse Partners aanbiedingen geplaatst. Voor al deze aanbiedingen en acties geldt dat u een overeenkomst sluit rechtstreeks met de Partner. Voor-Delen is daarbij uitdrukkelijk geen partij en kan voor een gebrekkige uitvoering van de diensten door de partners niet verantwoordelijk en dus niet aansprakelijk worden gehouden. In het geval van een tekortkoming in de nakoming van de overeenkomst door de Partners, dient Lid zich te wenden tot de Partner.
11.2
Zodra u klikt op de button ‘Aanbieding bekijken’ word u doorverwezen naar de website van de Partner. Voor-Delen draagt geen verantwoordelijkheid voor de informatie als vermeld op de website van een Partner, waaronder begrepen kennelijke druk- of zetfouten aangaande prijzen. Een koopovereenkomst wordt rechtstreeks gesloten met de Partner, onder de met Partner overeengekomen Leden Voorwaarden. De gehele afhandeling, waaronder betaling/reclamering/levering, vindt rechtstreeks plaats door de Partner.
11.3 Bij verschillen tussen de informatie op www.Voor-Delen.nl en de informatie van de Partner is de informatie van de Partner leidend. Alle prijzen en overige informatie op www.Voor-Delen.nl zijn onder voorbehoud van informatie, druk- en zetfouten. Voor de gevolgen van informatie, druk- en zetfouten is Voor-Delen niet aansprakelijk.
12. Overige bepalingen
12.1
Op deze Leden Voorwaarden, alsmede op alle overeenkomsten waarvan deze Leden Voorwaarden deel uit maken, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Alle geschillen die verband houden met deze Leden Voorwaarden en overeenkomsten waarvan deze Leden Voorwaarden deel uit maken, worden voorgelegd aan de daartoe bevoegde rechter van de Rechtbank te ‘s-Hertogenbosch.
12.2
Indien een of meerdere bepalingen uit deze Leden Voorwaarden om welke reden dan ook onwettig of ongeldig mochten blijken te zijn, dan laat dit de geldigheid van de overige bepalingen onverlet.
12.3
Deze Leden Voorwaarden treden in werking met ingang van 1 januari 2018. Per die datum vervallen eerder gepubliceerde Leden Voorwaarden
12.4
Op deze boven genoemde Leden Voorwaarden zijn ook de algemene voorwaarden van Voor-Delen te vinden op deze website onder de kop Algemene Voorwaarden en de gedeponeerde algemene voorwaarden van 4People Communications te Nuenen geldend gedeponeerd bij de kamer van koophandel te Eindhoven. Indien u een exemplaar wilt ontvangen zenden wij u die graag toe.
Internet: www.Voor-Delen.nl
E-mail: Service@Voor-Delen.nl